Livsuppdatering

Det här med bloggande går ju inte alls bra för min del. Återigen har jag kanske tre inlägg som är nästan klara, men som inte fått publiceras av en eller annan anledning. Någon typ av prestationskrav, kanske. Att ska jag uppdatera för första gången på ett år så ska det fanimej vara bra också. Men tror att det mest beror på att jag inte har tid. Min kalender svämmar över med olika färger varje dag och att-göra-listorna varje vecka likså. Samtidigt som jag tycker om att organisera, ha saker att göra, engagera mig, utnyttja min tid så måste jag erkänna att det tär på spontaniteten. Men istället för att skriva en meterlång text så kommer en livsuppdatering från senast i listform.

- Sommaren 2014 spenderade jag tre veckor åt tågluff genom europa med min bästa person. Tittar på bilder från resan och vill bara göra det igen, igen, igen!
- Hösten var trög och traglig, men fortsatt fördjupning i lindy hopens fantastiska värld ljusade upp.
- I oktober startade ett europeiskt studentnätverk för dietiststudenter, där jag är med som ledamot/anchor!
- Har engagerat mig i massor av roliga saker i kostvetenskapliga studentföreningen.
- Förra helgen var vi i Åre och jag kan numera åka slalom rätt så hyffsat. Alperna 2015/2016, here I come, heh.
- I början av aprik åker jag och tre av de mest awesoma klasskamraterna till Edinburgh några dagar!
- Studerar min femte termin av sex på dietistprogrammet. Om ett år är jag förhoppningvis i tjänst!
- Till sommaren ska jag bli sambo för första gången i mitt liv. Känns spännande och lite läskigt på samma gång.
 
Nu ska jag återgå till att lära mig allt om magtarmsjukdomar, födoämnesöverkänsligheter och hur en ska behandla dessa med kost. Inser mer och mer för varje kurs att jag faktiskt har valt helt rätt utbildning.
 
Två bilder från tågluffen juni-juli 2014, i Bad Gastein, Österrike.
 
 

Era Fjärilsord
Sandra Lundin

men sluuta, helt ljuvliga bilder ju!

2015-03-09 @ 09:11:56
URL: http://atilio.blogg.se/
lovisa

alltså dimman på fotot längst ned <3

2015-06-12 @ 13:36:13
URL: http://polichinelle.se

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0