En såndär sammanfattning, antar jag

Rätt spontant känner jag att 2012 var ett himla bra år för mig. Jag utvecklades något otroligt som person och har blivit en bättre och självsäkrare version av mig själv. Ingenting som skedde de trehundrasextiosex dagarna kan jag säga att jag ångrar, och ingenting som inte hände känner jag att jag missade.
 
Sex månader av mitt år spenderades i en villa på tyska landsbygden. Att åka i väg som au pair är en av de bästa sakerna jag gjort, även om det emellanåt var rätt mycket hemlängtan och att jag inte gjorde mycket alls med min tid. Sedan mellanlanda jag i Stockholm under ungefär sex veckor, hos världens bästa Camilla, där jobb på Gröna Lund stod på repertoaren. Efter det blev det september och en ny stad. Dela lägenhet med Ronja, börja en engelskakurs på Umeå universitetet och börja lära känna en hel drös med nya människor. Resten av året bestod av skola, lära känna fina Umeå, hitta nya vänner, lite lagom med fest, extrajobb och lite dramatik. Sen pangbom så for jag ner till Norrköping (och Småland) för jullov och årets sista dag spenderade jag med två helt fantastiska personer i ett hus vid Vätterns norra strand.
 
Nu är det 2013 och om femton dagar börjar jag vägen till det som är min framtid. De närmaste tre åren ska jag studera kostvetenskap, fysiologi och dietik och sen är jag (förhoppningsvis) klar dietist! Så nervös men glad inför detta!
 
Annars håller jag tummarna för att 2013 ska bli ett bra år med lagom mycket dramatik och inte jättemycket kaos och att jag ska få (och ge) precis så mycket kärlek jag förtjänar - det vill säga otroligt mycket.

Era Fjärilsord
Beata

Låter himla fint, hoppas ditt år blir jättebra!

2013-01-10 @ 18:29:30
URL: http://ringbeata.blogspot.com
angelica

Åh låter helt fantastiskt! åh! glad att allt är bra med dig! lycka till med skolan! :)

2013-01-16 @ 03:58:35
URL: http://mataduvor.blogg.se

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0