With hope of finding more

 
Nu är jag inne på min fjärde vecka som dietiststudent och hela konceptet känns helt och fullt rätt för mig (även om vi just nu läser tolv högskolepoäng med kemi och jag vaknar mitt i natten med kemisk terminiologi snurrandes i hjärnan). Annars är det mest en liten längtan efter vår som börjar gro i mig, men den tiden på året kommer ju också i sinom tid.

Era Fjärilsord
angelica

åh va roligt att det går bra för dig! samt klänningarna på bilden! åh! fina!

2013-02-13 @ 13:46:26
URL: http://mataduvor.blogg.se
Mikaela

fiiiint! och förresten: när kommer alla bilder från när du var i berlin med camilla och björn? är ju så nyfiken.

2013-03-12 @ 18:53:51
Cecilia

Känns som att just det ämnet ligger ganska långt ifrån dietistens vanligaste fråga: "Vad ska jag äta"?:) Men det grundlägger ju baskunskaperna förstås. Om du gillar mat så kanske du även gillar min blogg, jag sysslar med frukost. Till 100%:)

Svar: Mat är ju organiska ämnen och därför behövs det ju kunskaper om kemi för att förstå näringsämnenas uppbyggnad och vad de gör i kroppen osv. Med andra ord: väldigt viktig grej för att kunna förstå kost och näring! Trevlig blogg du har, frukost är ju alltid en bra grej!
andvari.blogg.se

2013-05-28 @ 17:56:06
URL: http://www.frukosterar.blogg.se

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0