They got nothing left on which you depend

Det här med att blogga är visst inte min starka sida numera. Tänker skylla på att jag nästan aldrig använder min kamera längre. För hur kul är det att läsa en blogg med endast konstiga texter och inga roliga bilder att kika på (som gör att en kan låtsas om att en läste det personen skrev)? Nä men precis, tänkte väl det, inte alls kul.
 
Här har ni i alla fall en tjuvkik på det som komma skall i boendeväg för mig. Ännu ett originalkök (i vitt denna gång) med gigantisk matplatsdel och totalt åttioen kvadratmeter som jag och två andra tjejer ska sprida ut oss på. Jag blir fortfarande kvar i Umeå och om två dagar får jag reda på om jag i januari ska påbörja tre år på ett program som leder till, vad jag tror är, mitt drömyrke.
 
Egentligen har jag ju faktiskt lite på gång för den här bloggen, texter mest. Är det något ni är intresserade av att läsa?
 
 
 

Era Fjärilsord
David

Skriv på ba!
Mycket avis på hur stort och fint ditt kök är. J

Svar: Kommer du och hälsar på om jag skaffar pingisbord, haha? Så kan du ta med Camilla och Björn (som aldrig kommer komma hit annars ungefär )): )
andvari.blogg.se

2012-12-10 @ 22:54:20
URL: http://kaptenboelja.blogg.se
David

Och klart man är tuff om man är med i blogginlägg. Tack själv för den där söndagen!

2012-12-10 @ 23:46:18
URL: http://kaptenboelja.blogg.se
Jessica

Åh ja, kör! Skrivskriv! Saknar dig i bloggosfären (tur du twittrar i alla fall).
Plus att alltså det där köket. SÅ FINT.

Svar: Ska försöka! Hoppas jag inte drabbas av skrivkramp på vägen. Och visst är det? Kommer mer foton från lägenheten när inflyttningen skett.
andvari.blogg.se

2012-12-11 @ 07:34:34
URL: http://litesocker.blogg.se
Frida

Originalkök är min största dröm tror jag.

Svar: Ja, i kök- och boendeväg är det min också! Visst att det är viktigt att resten av lägenheten är trevlig men ett kök med originalskåp från 50/60-talet gör bara hele lägenheten så mycket lättare att tycka om!
andvari.blogg.se

2012-12-11 @ 10:14:26
URL: http://franfrida.blogg.se/
angelica

Åh ja tycker alltid dina lägg är fina att läsa, för du som sagt, alltid har en fin bild och skriver så himmlans fint! Hade vart kul om du skrev något inlägg om vad du lyssnar på musik just nu, eller om du har nån favorit tvserie eller bok som du e helt besatt utav just nu? :) kram på dig!

sv: tack! Ja, det hoppas jag med! Måste allt ta mig i kragen och leta jobb nu haha

2012-12-14 @ 15:18:41
URL: http://mataduvor.blogg.se

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0