You might need me more than you think you will

Jag har inte så mycket inspiration till något just nu. Ingen fotografering, inget skrivande. Jag pumpar mig  tom på mina sista energi just nu och allt jag längtar till är en vecka framåt från nu. (Längtan, alltid denna längtan.) Idag ska det första provet (betygsavgörande) avklaras av de totalt sex de närmaste två veckorna (varav de ligger under en period på bara åtta skoldagar). Jag vet inte om jag kommer nå mitt önskade betyg, men jag hoppas verkligen. Det kan kanske behövas..


Era Fjärilsord
Antithesic

Med stor press och/ellermycket arbete vill man ofta bara vila ut, vilket gör att intressen kommer lite efter... oavsett hur mycket man uppskattar dem. De kommer åter vid ett trevligt tillfälle dock ;)

2009-05-13 @ 14:24:55
URL: http://last.fm/user/antithesic
emma

ska du till vidsel om 6 dagar? :O

2009-05-14 @ 11:45:47
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0