I’m just so tired of this loneliness

Idag när jag vaknade låg ett snötäcke över staden. Mitt hjärta slog dubbelslag och ett stråk av lycka for igenom min kropp. I övrigt så är mina nätter för långa och jag lever för mycket i det förflutna, åtminstone går mina tankar tillbaka till det förflutna alltför ofta. Inte det bästa jag kan göra kanske men jag har aldrig påstått att jag är en vidare intelligent individ. Tiden går för sakta och jag längtar till ingenting. Det är tomt på väggen, inte en enda papperslapp till några timmars lyckorus finns. Dumt. Jag trasslar in mig i för mycket längtan och jag är en pinsamt korkad människa.



Era Fjärilsord
emma

Jag tycker inte att du är en pinsamt korkad människa, tvärtom!

Du är rolig, smart, snäll och omtänksam... listan kan egentligen göras hur lång som helst.

Då är det visst inte bara hoss mig som Ajvide planterar läskiga mardrömmar, men han är så bra så jag måste nog fortsätta läsa hans böcker i alla fall.

Nu ska jag till bussen och åka till stallet för att in hästisarna.

Kram på dej

2009-01-05 @ 14:38:07
URL: http://frostflinga.blogg.se/
Martin

Hej, jag tänkte bara säga att du tar sjukt vackra bilder. Och din lista över saker att göra under året gör mig sjukt pepp.

2009-01-12 @ 22:37:22
URL: http://www.lastfm.se/user/thechair

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0