En ny start, jag tänker nya tankar

Publicerat 1/1 2009 kl. 22.32

Det känns bra i kroppen. Fast, indirekt gör det ju inte det då jag har huvudvärk och är allmänt seg i kroppen. Någon ful liten förkylning har invaderat min kropp med andra ord, verkar det som. Men, mina tankar känns rena och klara nu. Inte lika mycket stök som det varit under de senaste veckorna. Oj, är klockan redan halv elva? Vad har jag gjort av den här dagen egentligen? Fy vad läskigt. Nu skäms jag nästan..

Min lista med mål för tjugohundranio går segt fram men den kommer nog publiceras här någon dag snart ändå. Någon kanske har tips på vad man fylla ut den med?

Era Fjärilsord
Matilda

Jag hade också tänkt göra en sån där lista... Men jag orkar inte. Onödig kommentar, men jaja.

2009-01-02 @ 17:18:38
URL: http://organiseratkaos.blogspot.com

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0