I cannot lie, you're on my mind all day and night

Kreativitet som spritter i fingrarna. Jag vill skriva med vet inte om vad, och just ikväll har jag ingen inspiration alls till det. Jag vill rita, rita, rita men det blir inte som jag vill. Bilden i huvudet är mycket finare än den som min hand formar på pappret. Jag vill fotografera något nytt, testa lite idéer som finns i huvudet men jag vet ju att de inte heller kommer bli som de är i mitt huvud. Jag är lite uttråkad, borde kanske sova istället? Jo, jo.. sängen ser lockande ut även om jag inte är så trött. Det får bli Wish You Were Here (albumet jag somnat till i tre veckor nu..) och kanske läsa lite, skriva brev eller bara ligga och drömma och försöka hitta någon inspiration. Vakendrömmar ni vet..


Era Fjärilsord
Olivia

Känner igen det där med att ha en viss bild i huvudet men att den blir fail när en ska sätta det på papper. Jag svär på att jag har världens snyggaste målning i huvudet... men jag kan inte måla så bra :'(

Sj'älv somnade jag btw 20:30 igår (Y)

2009-04-21 @ 07:51:29
URL: http://146milvegan.blogspot.com
bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0