In the dark, she loves to dance in the dark

Någon gång i våras, precis när det annonserats att Lady Gaga skulle göra en extrakonsert i Stockholm, insåg jag att: men hallå, det här vill jag ju se. Som tur har jag världens bästa Camilla och tillsammans lyckades vi få två ståplatsbiljetter till denna konsert.
 
Efter månader av små-peppande eskalerade det igår när vi rotade runt i garderoben efter det mest fabulösa vi kunde hitta. Det slutade med att vi matchade i playsuits, galna strumpbyxeben och platåer. Genom regnet äntrade vi Globen och ner på golvet. Sedan följde ett halvdåligt The Darkness, som endaste lyckades peppa publiken när de nämnde huvudakten. Sen, klockan halv nio, brakade en av de mest fantastiska shower igång. Jag hade vissa förväntningar men denna unga kvinna tog mig helt med storm. Att kunna bjuda på en sådan show men ändå hålla det så personligt och relativt intimt - med en publik på 16.000, det är det inte många som kan. Med andra ord är denna tjej värdv varenda sekund av fame hon får.









Era Fjärilsord
Angelica

Åh nej va kul! :D fan va ballt, skulle allt vilja se henne. dock lyssnar jag inte på hennes musik alls, men tycker hon är sjukt cool som person. Min vän Ida ska se henne här i London. Lite avis är jag... haha

Svar: Jag har inte heller lyssnat galet mycket på Gaga men hon är ju helt fantastisk egentligen! Och hur hon använder sin fame för att göra skillnad.
andvari.blogg.se

2012-09-06 @ 00:00:54
URL: http://mataduvor.blogg.se
Malin Aurora

Åh jisses så kul!

2012-09-19 @ 19:34:19
URL: http://vildblommor.blogg.se/
karoline

tack snälla för hårkomplimangen :)

2012-09-20 @ 16:48:43
URL: http://www.karolinesvintage.se

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0