Fem nätter av moln-urladdningar


Ibland så fungerar kroppen konstigt. Som när en är i ett av de där tidiga sömnstadierna och vaknar av hur den första solstrålen faller in i ens rum. Vid halvt medvetande tänker en: soluppgång, fint ljus, borde fotografera. Så var det imorse - igen. Jag stapplade ur sängen, traskade ut på balkongen och detta ovan mötte mig. Tog fyra foton och så fort jag la mig ner i sängen igen somnade jag.

Så nu har ni fått en liten liten liten glimt av våra långhåriga sommargrannar också! Och ännu ett foto på den rätt så fantastiska utsikten från min balkong.

(Förresten är detta album något av det bästa på länge! Särskilt det här och det här.)

Era Fjärilsord

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0