Við öndum að okkur sannleikann


.0963
Vår sanning
Andas
alldels för nära
Vi missar den
med nanometer

Jag skrek orden
som förr så vant
Lämnade
mina läppar

Tomtheten
Ekade
i dina ögon

Slutet tog slut
Vi föll för
Nära

Sanningen
är alltid falsk

Vi missade
det som var
Meningen




Era Fjärilsord
emelie

SVAR: jag tror också jag har läst det förut, och nu blev jag verkligen ledsen för hennes skull och alla som har det likadant. och så tänker jag att jag har det nog ganska lätt ändå, om man jämför, men ändå gör det så ont när man skriker på sina föräldrar för något "litet" för det är det värsta man varit med om. livet är verkligen orättvist! man förstår nog inte förrän man själv är där eller med om något liknande.

2010-08-23 @ 20:55:49
URL: http://huntingforwitches.blogg.se/
malin

att så få ord kan skapa så starka känslor, du gör det så bra.

2010-08-25 @ 22:17:30
URL: http://dumbom.blogg.se/

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0