Rädda din egna besvikelse

Jag tar ett extra djupt andetag
och vänder soluppgången ryggen
Du är borta från mina tankar
och fokusen ligger utanför hjärtat

Ögonen Orden Ondskan
Inget av det där räddar min värld

Du känner mig inte mer än vårdoften
besvikelsen är på sin yttersta gräns
Jag vet att jag föralltid är starkare
än dig och dina kvävande ord


Era Fjärilsord
Matilda

Nej precis. Och nu när jag lite smått bestämt mig för att köpa biljetter imorgon så inser jag att jag inte har rätt sorts kort att köpa med, och inte heller riktigt tiden..

2009-11-19 @ 19:55:02
URL: http://knightofcydonia.blogg.se/
Klas Kalas

Jag tycker inte att man ska lära känna människor genom att läsa något de har skrivit, genom att läsa deras bloggar. Kul att du tycker som du tycker hur som helst. Det där med att vi är väldigt olika skulle jag nog också påstå, fast känner inte dig och man ska inte ha förutfattade meningar. Men Ja! Fett-chill!

2009-11-20 @ 13:23:11
URL: http://hippieronja.devote.se
Kapten Oboy-sugen

Inget ursäkt:andes här inte, det är ingenting att ursäkta för. Det är absolut ett sätt men bra vet jag inte, för man kan lätt hitta på vem man är över tex. internet. Nu känner jag mig seriös och tråkig (så inte jag! att hålla på och skriva sånna här "smarta" saker) Gillar impuls-saker, mums. Och var glad för tänkte på dig när jag uppdaterade idag och erkände en sak om mig själv.

2009-11-20 @ 17:33:11
URL: http://hippieronja.devote.se
Anonym

oberoende framkallande, oberoende framkallande, oberoende framkallande, oberoende framkallande! Känn pepp, pepp, pepp, pepp, pepp, känn pepp!

Jag kan nog säga att jag är VÄLDIGT impulsiv och spontan, planerar sällan saker jag ska tillexempel köpa men är ganska bra på att planera saker att göra, oftast fullt i min kalender inne i mitt huvud. HAHAHAH, om det smittar av sig då slår jag dig, ehnej det gör jag inte, men nära!

Jag tänkte på dig för att du sa att jag aldrig skriver någonting om mig själv.

JAG HATAR ATT ÖPPNA! För avskyr att låtsas bli glad om jag inte blir det, hatar att låtsas och ljuga och sånt onödigt tjaffs. Förbjud allt tjaffs, inget mer tjaffs åt folket!

2009-11-20 @ 18:22:25
Sockerdricka-hicka

OJDÅ! GLÖMDE SÄGA ATT DET VAR JAAAGG.GAAAGAGG.

2009-11-20 @ 18:23:23
URL: http://hippieronja.devote.se
Tant fjant

Bli min brevkompis? Jag har ALLTID velat ha en brevkompis, (tänkte skriva förvisso för såg att du använde det ordet plus att det lät coolt men kom på att jag inte visste vad det betydde) hursomhest så hade jag en när jag var mindre, jag var helt exalterad och svarade så fort jag fått brevet under tiden min brevkompis tog flera veckor på sig och jag sprang till brevlådan varje morgon helt ivrig, saknar det.

Fast jag hänger inte riktigt men, hur ska vi lösa allt det här nu? Med att tycker om mig hit och dit och va? Bor inte du typ jätte långt bort?

2009-11-20 @ 18:57:43
URL: http://hippieronja.devote.se
Prickig korv

Ja! Då måste vi bli det! Och jag måste ha en adress och sånt för att kunna skicka till dig, det är så kul med brevisar, gud så glad jag blev nu. You made my day. Jag ska också försöka att vara snabb på att svara, kul kul. Men vi behöver inte skriva romaner varje gång vi sickar iväg, för då kommer jag få hjärnsläpp och dö.



Det låter... coolt! Sounds good! Ahrå. Kanske ses vi i framtiden. Pepp, pepp, pepp, pepp på att skriva nu och rita på kuverter. (Skippar kanske att skicka med en massa skit och klistra klistermärken över hela brevet)

2009-11-20 @ 19:24:14
URL: http://hippieronja.devote.se
Christoffer Columbus

Jag godkänner inte den där kommentaren för då kanske någon som inte borde ha din adress få den och sen kanske det leder till att du får otrevligt besök.



Ja, jag skickar det första!

2009-11-20 @ 19:56:15
URL: http://hippieronja.devote.se

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0