Saknad kan man lära sig att leva med ibland..

Att sakna är fint, på sitt sätt. Visst är det så? Så att sakna den person som intar den största delen av ens hjärta så mycket och så ofta att man glömmer bort hur det är inte att sakna - är det då extra fint? Jag vet bara att saknaden spränger nästan hål i bröstet på mig ikväll. Inatt vill jag inte sakna. Jag vill ha närhet, trygghet och viskande ord om att morgondagen kommer bli vacker. Nätterna är värst, så är det alltid och saltvåta kinder är vanliga. Egentligen är det bara mitt egna fel, att jag känner så mycket men det är svårt att låta bli. Jag kan inte låta bli, vill inte låta bli. Sanningen är att saknaden är ingenting i jämförelse med lyckofjärilarna. Fjärilarna väger upp allt..


Era Fjärilsord
Linda

sv: I wish dear. I really wish. Men nej. Jag fick inte den poetiska/estetiska genen som vissa andra :( Fast det var jag som översatte det från engelska, hah. Men det är en låt really, Chad Sugg, Backseat Goodbye. Maybe you've heard of them, or maybe you havn't?

<3

2009-03-30 @ 07:11:17
emma

klart du ska vara modell nästa gång vi ses <3 du är ju snyggast

2009-03-30 @ 11:17:43
URL: http://hagelstorm.blogg.se/

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0