Söndagkvälls förtydligande

Ni vet det här med Hjärteord, och allt som finns under den kategorin i den här bloggen: Allt där behöver inte vara saker som hänt på riktigt, saker som aldrig kommer hända på riktigt heller utan bara är små små drömmar och tankar i mitt huvud. Vissa saker har kanske hänt delvis någon gång i mitt liv men det mesta är bara en liten fantasi som utvecklats till långa meningar som försöker fånga någon slags känsla. Jag vill bara att ni ska veta det. Att ni inte ska ta för givet att personerna i mina texter ens existerar någonstans, att den som benämns som "jag" faktiskt inte behövera vara just jag. Jag råkar bara tycka om att skriva i jag-form (och genaste förstördes hela magin med att göra det känner jag). Nu vet ni det, och jag antar att det här är ett förtydligande jag borde ha gjort redan när den kategorin skapades.


Era Fjärilsord
bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Antithesic

Klart som fan det kommer hända, bara att göra det så händer det ^^



Och död åt reklam btw! -.-'

2009-04-20 @ 15:52:10
URL: http://last.fm/user/antithesic
Olivia

Du vill väl gärna ha en skinnjacka, Louise? xD

2009-04-20 @ 18:06:20
URL: http://inaktiv.blogg.se/
M I M I

du har jättevackra bilder i din blogg!

gillar verkligen bilden med spindelnätet uppe i din header :)

2009-04-24 @ 20:56:00
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0