Medvetet drömmande en måndagsnatt

- Du... jag kan inte sova.
- Hmm.. varför inte det?
- Jag.. tänker och känner för mycket inatt, tror jag.
- Vill du förklara?
- Jag känner mig ganska lycklig, jag vill inte sova bort den känslan.
- Varför är du lycklig?
- Du ligger bredvid mig och du är väldigt vacker att titta på.
- Och vad tänker du på då?
- Att jag inte vet hur jag ska klara mig när jag vaknar och inser att du och allt det här bara var en dröm...

Era Fjärilsord
Josefine

Oj, vad fint det var. Och oj vad jag känner igen mig. Brukar sitta och drömma mig bort, långt bort.

2009-04-14 @ 19:24:40
URL: http://peix.blogg.se/
Anonym

ey,nice blogg hörru:D





http://femsmultron.blogg.se är min blogg ialf:)

Skriver om det ALLDRA SENASTE skvallret från hollywood,den är riktigt bra och fin blogg:)

2009-04-14 @ 19:31:54
Anonym

Vackert som alltid, och väldigt berörande..

2009-04-14 @ 20:55:57
rebecca.

Dina fina inlägg. Åh, så det sticker i hjärtat.



Svar: Lost är så bra. Otroligt. Jag har kommit

till avsnitt sju för dagen. Helt lagligt (men fick

ta smällen med de sämsta ljudet någonsin)!

Jag fastande för Lost i sommras. Såg alla

dåvarande säsonger under 3 veckor. Hurra!

Det ska dock hålla på ännu en säsong efter

detta, ryktes det alltså. Sedan är det.... slut.

2009-04-14 @ 21:50:06
URL: http://buttons.blogg.se/
A.

Åh, så fint skrivet!



Svar: Jag tycker du sa något himla fint, jag blir så rörd när jag läser din kommentar. Det betyder jättemycket för mig, dina ord får mig att vilja skriva!

Ronja

De där rör :)

2009-04-14 @ 22:23:06
URL: http://www.metrobloggen.se/ronjagoode
Linda

Mikael Elias Teoretiska *:

Joo, men jag vill ju ändå verkligen gå på LBS. (= jag vill verkligen läsa Foto A-C där! ._. )

2009-04-15 @ 17:42:03
A.

Svar: Ja, det är så svårt att erkänna att man behöver någon. Egentligen borde det inte vara svårt alls, jag förstår inte riktigt varför vi är så rädda. För något så naturligt.



Jag hoppas vi ska våga lite mer snart. Kanske i morgon.


Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0