Något av det snyggaste jag sett på länge:

 

Med de här skorna på fötterna skulle jag nog känna mig genom-snyggast. Sen att det är inspirerat av omslaget till ett av mina favoritalbum gör inte saken värre - mums! Finns även med "Wish You Were Here" och "Animals"-omslagen. Jag ska hålla utkik efter ett par i London! (Hur kan jag ha missat det här, egentligen?)


Era Fjärilsord
Emma B

Jag har för mig att jag försökte beskriva dom där för dig en gång?! Jag såg dom på Kreta! Assnygga ju :D

2009-09-07 @ 18:29:15
emma

nästan för bra för att vara sant, jag kommer vara väldigt avundsjuk när du vandrar omkring i de där...

2009-09-07 @ 18:58:48
URL: http://frostflinga.blogg.se/
m

SV: Men åh, tack så himla mycket :**

Jag antar att jag bara är i en dålig period just nu och vill inget hellre än att det ska gå över. Jag vill inte vara en "tyngd" för dem i min omgivning men klarar inte heller av att bara hålla käften och låtsas som ingenting... Du kanske känner igen dig i det?



Tack för dina fina ord hur som helst! Och förövrigt gillar jag din blogg också, och skorna i detta inlägg var ju helt underbara! o:

2009-09-08 @ 15:54:52
URL: http://justlikeviolence.blogspot.com
Anonym

Finns i stockholm ^^

2009-09-11 @ 15:25:18

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0