Såndär bloppis

Jag och min fd roomie (men fortfarande bästa brud) Camilla har en tendens till att införskaffa i kläder, skor och väskor som mest samlar damm. Och det är ju himla synd, så nu har vi bestämt att ta tag i detta och sälja av oss lite. För min del mest på grund av att jag snart ska flytta utomlands och då kan inte allt få följa med!

Så, kika in här på STORE(AGE) och gör fynd! Än så länge ekar det lite tomt, men snart kommer nog vi lyckas få ut lite mer prylar. (Här även placerat en direktlänk uppe i menyn till vänster, under namnet BLOPPIS.) Se så, iväg och sponsra min utlandsflytt nu.


Era Fjärilsord
Dzana

Är klänningen och jackan redan sålda, för hittar inte dem hihi? :$ Annars är jag jätteintresserad, wooho!

2011-11-05 @ 19:34:27
URL: http://dzanadoo.blogg.se/
Angelica

åh va söt klänningen är! har dock inte råd...



sv: Rekommenderas att se! den är sjukt bra :D

2011-11-06 @ 13:37:05
URL: http://mataduvor.blogg.se/

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0