Þú er sérstakur

Hjärtegråt
Jag vet hur du
Känner
lilla du

Det blir inte lättare
med tiden


--------------------------------------------------

Just nu är det här ungefär det enda jag lyssnar på, i kombination med de här fina männen.

Era Fjärilsord
Zandra

Jo, jo, hon vet hur det ligger till.

Och vi har en gemensam vän som nu tar varje chans hon får, hon berättar allt denna vän någonsin sagt om mig. Sedan försöker hon få mig att säga något elakt.



Den här vännen är ingen dålig människa, det är bara... Ja, vänskapen, våra band, vår relation som är dålig. Den kan jag säga elaka saker om.



Och Louise, jag skulle också vilja prata mer med dig.

2010-04-01 @ 19:22:46
URL: http://fyrahundrafem.blogg.se/
Zandra

Tjejer är så... Åh, jag vet inte.

Jag gillar inte hela den här "prata-illa-om-någon-annan" grejen. Inte längre. Det är så tröttsamt.



Och jo, jo, någon gång kommer vi antagligen att träffas. Om du ska på Way out west i sommar kommer vi garanterat att träffas! Och jag ska antagligen på Muse den 21 Juli, såå..

2010-04-01 @ 23:36:19
URL: http://fyrahundrafem.blogg.se/
Zandra

Åh, men då syns vi ju på Way out west. Det är ett fint festivalområde också. Inte för att jag vart på någon av deras festivaler, utan för att Slottsskogen i sig är jättefint.



Och... Oj! Storbrittanien? Wow. Hur länge stannar du där?

2010-04-02 @ 11:21:25
URL: http://fyrahundrafem.blogg.se/

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0