Jag vet inte om jag skadar mer än jag trodde

Om några timmar lämnar jag de norra delarna av vårt land, återvänder söderut, för sista gången på en lång tid. Just nu sitter jag i ett obekant pojkrum åtta minuter utanför stadens centrum, en stad som jag en gång planerade för att bli min nya hemstad. Idag har det varit en annorlunda dag, kväll och början på natten. Jag har haft lite av den underligaste men vackraste tiden här senaste veckan. Total frid, överväldigande skönhet, mycket samtal och nya bekanskaper. Vissa saker har tagit slut och andra tagit sin början, varav dem det finns sådant som inte borde existera i våra liv.

Just nu vet jag inte vad jag ska göra och vad jag egentligen råkat dra igång. Jag avskyr bara ondskan så mycket att jag vill krossa den med mina bara händer och låta den möta tomheten som den förtjänar.



Ég afsökunar, kæri vinur.


Era Fjärilsord
Lisa

(Vad är det som hänt?)

2010-07-04 @ 09:23:36
URL: http://artvsfashion.blogg.se/

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0