You left the sweetest taste in my mouth

Imorse var mitt första uppvaknade i Norrköping efter tio underbara dagar i ett fint Norrbotten och sedan tre dagar i Stockholm. Coldplay på Stadion i lördags var så fantastiskt att jag knappt förstått det än. Efter många timmars köande, varav många i regn, släpptes vi in på ett stort Stadion där jag nästan svimmade av hur mäktigt och stort allt kändes. Konserten var ännu mer mäktig och så otroligt bäst att jag knappt kunde sjunga med på grund av tårarna som rann ner för mina kinder. Jag skrek min röst hes och fick slåss lite för att behålla min plats på andra raden i mitten. Det kändes så sjukt att ha de där fyra männen framför sig igen, något jag hade längtat efter i elva månader. Låtlistan kanske inte var den optimala men de hade med några personliga favoriter i alla fall. Nu är det bara tre och en halv vecka kvar innan jag åker till London och ser dem på ett ännu större Wembley. Jag kommer kanske svimma av hur stort allting är - redan innan konserten börjat. Åh, jag är otroligt pepp måste jag säga.

Era Fjärilsord

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0