Och hon fortsatte sitt sökande efter drömmen

Hej alla fina där ute i cyberrymden!

Om fyrtiotre dagar bor jag inte i Sverige längre. Om fyrtiotre dygn spenderar jag min allra första natt i mitt nya hem i Rinteln, Tyskland! Där ska jag vara au pair åt en svensk-tysk familj med två fantastiska flickor i sju månaders tid. Jag är så himla spänd och nervös! Ni som följt med här ett tag vet ju kanske att jag redan förra hösten hade planer på att flytta till London och arbeta som au pair, men min magkänsla sa emot just då även om jag hade kontakt med flera fantastiska familjer. Men nu känner jag mig redo att ta steget (om än så till ett annat land) och att lära sig tyska kommer bli så kul!

Med varma hälsningar,
er tillgivne men ack så dåliga bloggare
Louise

Era Fjärilsord
Angelica

Nej men åh så roligt! :D Det kommer allt gå bra! :) har flera vänner här i London som är aupairer som gillar det jätte mycket! Fasen va kul med att bo i Tyskland också, verkar lite läskigt men gud så kul!



Du får gärna hällsa på om du har vägen förbi london nåndag om du vill :)



sv: aw tack vad söt du är! :D haha är lite kär i tröjan!

Åh, är det fel att jag önskar att min telfon kunde gå i bitar så jag också kunde köpa en iphone? haha

2011-11-24 @ 00:52:16
URL: http://mataduvor.blogg.se/
Sonya

Svar: ja det är linnet jag ska sy! Tack, hoppas att det blir okej iallafall.



Lycka till som au pair, det kommer nog bli jättekul!

2011-11-24 @ 21:34:24
URL: http://sonyaf.blogg.se/
Lisa

åh vad kul! lycka till:)

2011-11-28 @ 01:13:44
URL: http://popflickan.blogg.se/

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0