Hur blir man lugnare?

Känns lite stressigt och jobbigt i hela kroppen just nu och min sommar kommer nog bli allt annat än lugn och skön. Just nu drabbas jag var och varannan dag av (dåliga) hjärtklappningar på grund av den där hetsen att få ha ett litet plastkort i min ägo, så hela världen är min att förgifta. Jag tycker det är rätt roligt, men jag klarar inte riktigt av att prestera mitt bästa när jag vet att den bredvid bedömmer varje rörelse och tanke jag gör och har. Hur ska man kunna vara avslappnad och lugn i en sådan situation?

Om tre dagar är jag i alla fall Stockholm hos lite av världens bästa grabb och sen far jag vidare till midnattssol, jobb och norrbottensmänniskor några dagar. Det närmaste jag kommer semester i sommar, tror jag.

Jag behöver en paus just nu, och när det här är över ska jag inte plugga någonting alls på månader!

Era Fjärilsord
Emma

Heja dig!! Arvika blir semester juuuu! :D <3

2010-06-22 @ 19:02:29

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0