You're analogue to me

I ett försök att hitta de små tecknen i dina rörelser, ord, skratt och klingande gitarrspel gömmer jag mig bakom den väldiga tekoppen och önskar att du likafullt ska se mig. Nattens tankar och kurage försvinner i gryningsljuset uppvaknade och det som lämnas kvar är en inre övertalan om att världen inte kommer att gå under. Frustration för mitt klenmod över något så simpelt. Jag vill ha mod till att se dig i ögonen, säga några enkla ord och andas in utan att falla. Någonstans i dina rörelser och ord glimmar en analogi med mig fram och jag kan inte låta bli att undra om även du ser den.



Ska vi lära känna varandra?

Era Fjärilsord
Elli

Härlig spotifylista! :) Mera sådant!

2010-01-19 @ 20:31:18
URL: http://cantabile.webblogg.se/
Frida

skit vad glad jag blir! (:



dom dödade för att vargarna som skötts först hade någon sjukdom och ja så dödade dom alla i stället.

jävligt onödigt. jag har lust att bara slå alla jägare i huvudet med en hammare och låsa fast dom i en källare och totera dom med.... grönsaker forever!



äsch.. den är inte så speciell.

2010-01-19 @ 21:35:08
URL: http://molnljuset.blogg.se/

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0