Gott Nytt År



Jag har skrivit en årssammanfattning, vågar jag publicera den? Jag är nästan klar med min "att göra under 2010"-lista, men behöver några punkter till! Någon som förresten har något tips på vad som kan stå med? Roliga, knasiga, fina, "djupa" saker - allting funkar! 2009's lista gick inte Så bra - 28 punkter av 64. Bättring i år?

Nu är det nog dags att sova, jag hoppas på ett fint 2010 men mycket musik, kärlek och stjärnnätter!


Era Fjärilsord
F

tacktack.



späckhuggare tycker jag är finast.

dom är svarta och vita och ser helt underbara ut.

dom ser så snälla ut, man vet ej vad man ska säga när man ser dom.

man får drömma vidare att träffa valar.

dom finns bara i tortyr saker.

jag vill helst se dom i antartisk ifrån steve irwins båten.

2010-01-02 @ 21:30:28
URL: http://molnljuset.blogg.se/

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0