Stilla som när snön föll, stilla min nyfikenhet

Utanför fönstret invaderar vinterkylan mitt liv igen. Ett konstant blött snöande sedan klockan åtta imorse. Stadssmusten har redan invaderat det vita på marken och det känns inte ett dugg fint. Jag vill inte ta på mig vinterkappan och skorna igen! Inte förrän tidigast om sex månader, då är det kanske ok. Jag trivs i mina lila tygskor och min gula jacka med blommigt foder ju.

I bakgrunden hörs i alla fall The Knife's Silent Shout - An Audio Visual Experience och jag dör lite av deras magi. Det doftar svagt av choklad- och hallonmuffinsen jag bakade tidigare och min huvudvärk är inte lika extrem längre. Nu ska jag nog krypa ner under täcket i soffan och se på lite mer film. Synd bara att jag är utan sällskap...



Era Fjärilsord
Olivia

Jag hade gärna sällskapat med dig men jag antar att det är annat sällskap du längtar efter? ;)

Designen var väldigt snygg förresten. Keep it up!

2009-03-27 @ 22:14:55
URL: http://146milvegan.blogspot.com
Antithesic

Jag tvingar ingen att äta om de inte vill, även om jag lagar mat. Men någon ville inte komma och sällskapa. Synd ^^

2009-03-28 @ 04:39:59
URL: http://last.fm/user/antithesic

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0