What else is there?

Imorgon tar det slut, det andra året i gymnasiet. Ett år som har stressat sönder mig helt, knäckt mig. Jag vet inte hur många gånger jag brutit ihop och börjat gråta på grund av skolan, all stress och höga krav. Jag vill inte ens räkna efter hur många "lediga dagar" jag tagit heller, bara för att jag inte orkat ta mig till skolan. Inte så farligt många men många ändå.

Imorgon får jag mitt första betygspapper från gymnasiet. Jag vet redan nu att det väntar några MVG'n där, vilket känns otroligt skönt, och om jag inte missuppfattat helt har jag än så länge inte G i någon av de kurser vi avslutat. Mitt mål är ju att inte ha ett enda G när jag lämnar gymnasiet och egentligen allra helst en majoritet av MVG'n men.. vi får se hur det blir med den saken. Jag kommer nog bli nöjd men jag vet att det finns några kurser jag absolut kunde ha fått högre i om jag bara presterat lite lite bättre. Det känns surt men jag är väl inte så riktigt så begåvad som jag vill vara.

(Förlåt för mina långa texter om.. mig själv? Jag känner bara ett behov av att skriva av mig litegrann..)


Era Fjärilsord
emma

egentligen är det helt sjukt, skolavslutning på fredag?! herregud, vart tog 2:an vägen?

och innan man vet ordet av står man där med en vit mössa på skallen och sjunger för full hals...

2009-06-10 @ 21:47:03
URL: http://frostflinga.blogg.se/
Ulrika

Vad annars skulle du skriva om i din egen blogg? ;)

2009-06-11 @ 23:56:22
URL: http://absolutelycuckoo.webblogg.se/
johanna

Sygg blogg, lust att följa varandra via bloglovin?

2009-06-12 @ 13:37:41
URL: http://fotobyjohanna.blogg.se/
emma

sång till en fjäril av Maria Kuchen

Jag ser mig själv i en stulen spegel av Maria Kuchen

Saffransköket av Yasmin Crowther

Livets aviga och räta av Kate Jacobs (lite tråkig och "amerikansk" i början, men den blir väldigt bra i mitten och på slutet)

tusen gånger starkare av Christina Herrström



här har du lite att bita i i sommar :)

2009-06-12 @ 20:42:50
URL: http://frostflinga.blogg.se/

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0