They can only do harm

Jag har bakat, och jag tror aldrig jag har gjort godare bullar. Receptet kom härifrån. Jag gjorde även en rabarberkaka och en morotskaka, mums! Varför är ju då frågan? Mi padre fyller år imorgon så då kan jag ju försöka vara en duktig dotter och baka åt honom (eftersom jag är usel och inte har köpt något...) Ikväll åker jag till min mormor och blir kvar där till nästa måndag. Sedan är det fullt upp i början av nästa vecka och sedan far jag till urskogarna i Norrbotten några dagar innan jag förflyttar mig till ett annat landskap - Värmland. Nu ska jag proppa iPoden fyll med Arvikamusik!


Era Fjärilsord
Anonym

Mums, det ser gott ut! (:

Vi ses... om en månad eller nåt antar jag :/ Ha det så fint! <3

2009-06-16 @ 18:07:59
Anonym

//Emmson ^^

2009-06-16 @ 18:09:14
emma

fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin burk :)

2009-06-17 @ 16:54:18
URL: http://frostflinga.blogg.se/
Tilda

vilken fin header du har! :)

2009-06-21 @ 15:20:32
URL: http://tildix.blogspot.com

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0