Kärlek är ett brev skickat tusen gånger..

Egentligen borde jag kanske skriva det här någon annan gång, kanske när det är lite mer passande men.. jag ville bara meddela att jag är kär. Och även om min kärlek är långt borta och jag sitter ensam ikväll, inte ens med sällskap av en telefonröst eller textmeddelande-ord så är jag kärkärkär. Jag vet inte riktigt hur magin går till men.. det är så det är, det är så det känns. Jag ville bara.. säga det. Nu ska jag sova, godnatt.

Era Fjärilsord
rebecca.

Kärlek lagar allt. Det är skönt.



Grattis till att ha gått ut tvåan,

jag hoppas att ditt somamrlov blir

hur bra som helst. Och att vi ses?'



Kram!

2009-06-13 @ 09:21:39
URL: http://buttons.blogg.se/
johanna

åh. jag lyckas inte bli kär... och det sårar andra. fan. okej, inget att skriva i en bloggkommentar. men, ja. okej.



hejdå.

2009-06-13 @ 11:54:09
URL: http://meandmusic.blogg.se/
Sara

Åh, så härligt! (:

2009-06-15 @ 20:36:05

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0