Can't wait to feel brand new

Bli min inspirationskälla
Teckna mina känslor
Andas mina tankar
Strö ut mina ord
Hjälp mig
att forma livet

 


Era Fjärilsord
Nene

Svar: Fjärrutlösaren jag ebställt heter Hähnel HW 433 trådlös fjärrutlösare och kostade 790 kr tror jag.Macrotub är definitivt inget att ha om man har ett macroobjektiv, jag skaffade min macrotub innan jag skaffade objektivet, och har inte orkat göra mig av med den ännu xD

2009-12-30 @ 03:12:26
URL: http://anderssonirene.blogg.se/
Frida

om du säger att mina bilder är fina, vad är inte då dina bilder då?

DOM ÄR HELT WOW! (inte festivalen utan ordet)

dom är så grymt fina.

jag gillar bilden som är tagen på en säng och så ser det precis ut som om man har vaknat och får solen i ögonen. urfint, verkligen!



exakt! jag klarar mej bra med min kamera och ja, allt som jag redan har klarar jag bra med. :D



ja, det är inte så fint. det är jobbigt. vi är inte lika men ändå så säger alla lärare i skolan att jag heter emma och hon heter frida, fast det ska vara tvärtom. haha!



om nu oskar var en vampyr då skulle jag vilja dö först! haha! vadå nördig vampyr? gillar du twilight och alla dom dära mesarna i dom filmerna?

jag tror nog alla är rädd för döden.

2009-12-30 @ 13:18:10
URL: http://molnljuset.blogg.se/

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0