Humlor kan inte flyga!

Fem blogginlägg under hela juli och tolv dagar sedan mitt senaste inlägg. Jag vill skriva, har börjat lite smått på flera inlägg men lyckas aldrig avsluta något. Fotograferingen går det inte bättre med. Har en del tråkiga naturbilder men jag orkar inte ens tömma kameran. Äsch, jag har sommarlov och sitter inte vid datorn så mycket, samt att jag jobbar hela dagarna. Jag kanske kan lova att lyckas tömma ur mig något kreativt innan jag åker iväg på söndag, för när jag väl är där jag vill vara så kommer jag undvika datorn så mycket som det går. Nu ska jag kasta mig över "Luftslottet som sprängdes" som jag lovat ska vara färdigläst innan måndag förmiddag - sexhundra sidor kvar!



Era Fjärilsord
Emma

den är så bra!

2009-08-04 @ 23:23:09
URL: http://jumpintopuddles.blogg.se/
Ida

jag läste ut den för någon dag sen bara! jag måste se filmerna.

2009-08-05 @ 20:30:09
URL: http://idate.blogg.se/

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0