From quite a distance I hear your whisper

Jag skulle kunna skriva något fint här. Något om hur jag älskar att sitta på min fönsterbräda, titta ut och se en fullmåne eller det där lugnet jag upplever när jag sitter i ett grönt sommargräs och plockar lite förstrött med det. Jag skulle kunna skriva något om hur jag älskar hans händer eller att jag upptäckt att jag är fasligt kittllig på magen och på sidan. Jag skulle säkert kunna skriva meterlånga texter om.. allt fint jag känner men istället så tömmer jag bara ur mig det dåliga. Ventilationsforum på hög grad. Någon dag kommer jag kanske klara av att skriva fina, bra och hjärtlyftande saker igen. De där som inte bara ger en klump av obehag hos den som läser men just nu.. är det inte värt det. Ingen eller inget är värt orden - mina ord. Inte de jag lagt omsorg bakom åtminstone, de jag suttit länge för att passa ihop till den perfekta meningen. Just nu är ingen värd allt sådant. Obehaget stannar kvar. (ingen bryr sig)



Era Fjärilsord
Nathalie [asilentescape]

Vad synd att du inte kan komma :/

2009-04-09 @ 11:19:44
URL: http://asilentescape.blogg.se/
Elli

Jag förstår vad du menar...



kram

2009-04-10 @ 18:27:52
Mahlin

du, hur redigerar du dina bilder? tänkte mest på hur du gör för så att bilderna får den där speciella, "kalla" tonerna? :)

2009-05-17 @ 20:05:30
URL: http://thepapertiger.blogg.se/

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0