It's been quite of a while since i could experience your brightness

Det bubblar i mig på ett mjukt och behagligt sätt. Lycka, kanske det kallas?

Mitt liv går bra, skolan dödar mig inte helt just nu. Om tjugoåtta dagar sitter jag på ett tåg med destination Lycka, teatern har premiär om nio dagar och det känns riktigt bra, sommarlov om femtiotvå dagar och om tjugofem dagar drar jag runt i Berlin och njuter av kultur. Förresten har jag med största sannolikhet sommarjobb, en liten intervju i mitten av maj och sen hoppas jag att platsen är min (dock inget roligt arbete men.. ett arbete åtminstone?). Just nu dricker jag hallon-blåbär-kiwismoothie och känner mig ganska lugn, ska nog göra en del av spanskaläxan snart och så får resten göras imorgon förmiddag.


Fast en sak som gör mig redigt sur; vad är det egentligen fel på majoriteten av dagens pojkar? Leka med känslor sådär eller åtminstone inte kunna vara uppriktiga och ärliga med sina liv och känslor. Fy, säger jag bara.



Era Fjärilsord
johanna

pojkar suger...

2009-04-21 @ 23:25:19
URL: http://meandmusic.blogg.se/
Olivia

Jag älskar vår arga klubb!

2009-04-22 @ 09:41:05
URL: http://inaktiv.blogg.se/
rebecca.

Får jag vara med i er arga klubb?

Tror att jag skulle passa där.



P.s Det finns nog fina och söta och

omtänksamma killar någonstans.

Och ja, någon kommer att hitta dig.

2009-04-22 @ 10:18:01
URL: http://buttons.blogg.se/
Jossan

Du är en schnel poni! vi borde fortsätta med våra möten ;)

2009-04-22 @ 14:33:00
Antithesic

låter alltid lika roligt när nån säger pojkar XD

i övrigt tror jag nog att "pojkar" är som de är iom att samhället ställer krav på oss också. Filmerna skriker rakt ut att alla tjejer vill ha snälla, söta och omtänksamma killar, men i verkligheten vill ingen fan ha dem. Samhället har ändrats iom jämställdheten (vilket är bra), att tjejer vågar ta för sig mer, står på egna ben. Detta gör att de är tuffare, och vill i sin tur ha mer än snälla mesiga killar, vilket leder till att vi killar då inte längre kan vara snälla, får det får vi skit för, och inte minst inte får några förhållanden med. Tjejer är också oerhört bra att leka med andras känslor tack!

2009-04-22 @ 19:55:29
URL: http://last.fm/user/antithesic
rebecca.

(Kan inte undgå att se vad Carl_26 skrev här ovan. Men vad kräver

då filmidealen av alla tjejer? Smala, välsminkade, stora läppar,

stora bröst, går med på det mesta samt glada och skrattandes åt allt.

Jag tar för mig, men jag tänker aldrig bli som dom - de som viker ut

sig för andras intressen. Men jag erkänner att jag varit manipulativ i

vissa situationer för att få min vilja igenom, men och andra sidan

- vem har inte? Jag har dock aldrig utnyttjat någon.)



Men nu det jag tänkte skriva, KENT. Jo, jag läste det precis. Men hur ska vi kunna vänta? De kan släppa den där skivan nu, tycker jag. Samt boka in sig på alla festivaler under hela sommaren, + ha en specialkonsert där bara vi får komma och få plektrum och trumpinnar. Varför bokar aldrig någon KENT till min födelsedag?



P.s Du är så bra Louise.

2009-04-23 @ 20:14:07
URL: http://buttons.blogg.se/
Mirry

Så snygg blogg du har!



Veckans bästa Fredagsfräckis hittar du hos oss!

2009-04-24 @ 10:55:29
URL: http://www.arntyochmirry.se

Skriv något här!

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

E-postadress/hemligheter: (bara för mig)

URL/Bloggadress:

Dina ord:

Trackback
RSS 2.0